Қонақ үй бизнесі

КОД: 0508000

өтініш беру

Мамандық туралы:

10130100 «Қонақ үй бизнесі» мамандығы қонақжайлылық саласындағы қызметтерді көрсетумен байланысты және негізінен туристердің, соның ішінде іскерлік мақсатпен келетін демалушылардың және т.б қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

10130100 «Қонақ үй бизнесі» мамандығы қонақжайлылық саласындағы қызметтерді көрсетумен байланысты және негізінен туристердің, соның ішінде іскерлік мақсатпен келетін демалушылардың және т.б қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

3W10130101 «Әкімші»

Әкімшінің міндеттеріне мыналар жатады: қонақтарды қарсы алу, бөлмелерді бөлу, қоңырауларды қабылдау, броньдарды бақылау, клиенттердің арнайы сұраныстарын орындау, сонымен қатар қызметші, жүк тасушы, гидтердің жұмысын үйлестіру.

Қонақ үй әкімшісінің міндеті - қонақтарды жоғары деңгейде орналастырумен қамтамасыз ету, олардың үміттерін орындау. Жұмыс жұмсақ дағдыларды, көшбасшылық дағдыларды, қарым-қатынас дағдыларын және стресстік жағдайларға төзімділікті талап етеді.
Оқыту барысында қонақ үй бизнесі саласында 3W10130101 «Әкімші» біліктілігін алған студент келесі білім мен дағдыларды алады:

қонақ үй-туристік кешен объектілерінің қызметін жүзеге асыру;

қонақ үй және туристік бизнестегі жаңа қызметтерді, жобаларды, брендтерді жарнамалау;

осы салада заманауи технологияларды пайдалануға дайын болу;

персонал мен демалушыларды ықтимал авариялардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғаудың маңызды әдістерін білу;

ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет; қонақ үйлер мен басқа туристерді орналастыру объектілерінің шығындарын есептеу және талдау мүмкіндігі;

тұруға қанағаттану деңгейін бақылау;

белгілі бір жүйе бойынша қонақ үй классификациясын растау үшін қажетті әрекеттерді орындау мүмкіндігі;

сервистік қызметті жүзеге асыру; нормативтік-технологиялық құжаттамамен жұмыс, оған сәйкес қонақ үй қызметі жүзеге асырылады;

ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-техникалық ақпаратты талдау және өңдеу;

инновациялық технологияларды қолдану және т.б.

3W10130101 «Аға қызметші»

Қызметші – қонақүйдегі қажетті штат бірлігі. Жауапкершілік аймағында тазалық пен тәртіпті сақтайды. Сіз тек бөлмелер санын ғана емес, сонымен қатар бөлмелерге іргелес орналасқан жалпы аумақтарды, кір жуу қызметін және төсеніштердің жай-күйін бақылауыңыз керек.

Қызметші - бұл үй шаруашылығы деп аталатын бөлімнің штат бірлігі, ол қонақүйді басқару қызметі (CHS) деп аударылады. Бұл бөлім қонақүйдегі ең қатаң реттелетін бөлімдердің бірі болып табылады. Оның тиімді жұмысына өмір сүрудің жайлылығы, бөлмелердің және жалпы аумақтардың тазалығы байланысты. Әдетте, шаруашылық бөлімі бөлмелерді жинақтау қызметі деп аталады. Ол, өз кезегінде, қонақүйдің ең ірі бөлімшесі болып табылады: онда жалпы қызметкерлердің 50% дейін жұмыс істейді.
3W10130101 «Аға қызметші» біліктілігі бойынша маманның міндеттеріне:

Бөлмені тазалау.

Бөлменің толық жиынтығын тексеру.

Шағын барды толтыру.

Қонақ шыққан кезде бөлмені тексеру.

Дәліздер мен кеңсе үй-жайларын тазалау.

4S10130104 «Супервайзер»

Жетекшінің жұмысы әртүрлі салалардағы белгілі бір кәсіби білім деңгейін, сонымен қатар кейбір жеке және психикалық қасиеттерді талап етеді.

3W10130101 «Аға қызметші» біліктілігі бойынша маманның міндеттеріне:

Бөлмені тазалау.

Бөлменің толық жиынтығын тексеру.

Шағын барды толтыру.

Қонақ шыққан кезде бөлмені тексеру.

Дәліздер мен кеңсе үй-жайларын тазалау.

4S10130104 «Супервайзер»

Жетекшінің жұмысы әртүрлі салалардағы белгілі бір кәсіби білім деңгейін, сонымен қатар кейбір жеке және психикалық қасиеттерді талап етеді.

4S10130104 «Супервайзер» біліктілігі бойынша маманға келесі міндеттер жүктеледі:

тапсырмаларды беру, жұмыс аймағын бөлу;

қарамағындағы қызметкерлер үшін басымдықтарды белгілеу;

жұмыс тәртібі бұзылған жағдайда персонал жұмысын түзету;

жұмысшылардың өзара алмасуын ұйымдастыру;

жұмыс кестесінің сақталуын бақылау;

кестеге сәйкес персоналды орналастыру;

қызметкерлердің қажетті материалдық және ақпараттық ресурстармен қамтамасыз етілуін тексеру;

ұжымдағы жанжалдардың алдын алу және жою;

әрбір бағыныштының жұмыс сапасын бағалау;

персонал мен тұтынушылар арасындағы байланысты талдау, мүмкін болатын кемшіліктерді көрсету және жақсы жұмыс үшін ынталандыру;

ынталандыру және қалпына келтіру әдістерін ұсыну;

оқыту курстарын ұйымдастыру;

үміткерлерге қойылатын талаптар критерийлерін анықтау және кандидаттарды іріктеуге қатысу;

жаңадан келгендерді істің барысымен таныстыру;

ұжымның компанияның басқа бөлімшелерімен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету;

қажет болған жағдайда өз тобынан жекелеген қызметкерлердің жұмысын орындау.